Prowadzisz firmę, masz stronę internetową i chcesz zaistnieć w sieci? Chcesz żeby na Twój sklep zaczęli wchodzić klienci? Wobec kolosalnej konkurencji w niemal każdej branży, liczenie na szczęście się nie sprawdzi. Trzeba zacząć działać.
Wspólnie zadbamy o to aby na waszą stronę albo sklep internetowy odnaleźli nowi użytkownicy i potencjalni klienci. Odpowiednio prowadzone pozycjonowanie polega na wprowadzeniu szeregu rozwiązań dla strony internetowej, dzięki którym będzie ona pojawiała się na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania Google na wyselekcjonowane frazy.
Zlecając usługę pozycjonowania wykonujemy audyt SEO strony i optymalizujemy ją pod kątem wyszukiwarki, tak by była ona przyjazna dla algorytmów Google.
Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z wielu form reklamy w internecie. Oferujemy tworzenie i obsługę płatnych kampanii reklamowych takich jak Google Adwords czy Merchant center.
Są to reklamy tekstowe, graficzne lub video wyświetlane w wynikach wyszukiwania. Taka forma reklamy pozwala na skuteczne zarządzanie wydatkami na promocję. Cały budżet kampanii reklamowej wpłacany jest z góry, następnie ustalamy formę reklamy i jej cel, kierunek na jaką stronę ma prowadzić.
Reklamy tego typu są bardzo przemyślane, płacimy nie za wyświetlenia reklamy, a za wejścia na konkretne, wcześniej wybrane frazy kluczowe. Dzięki temu nasze pieniądze wydajemy tylko na użytkowników zainteresowanych naszą ofertą którzy wejdą na naszą stronę lub sklep internetowy.
Social media to nowoczesny typ marketingu internetowego, pozwala na powiązanie dużej ilości użytkowników portali społecznościowych z naszą marką.
Dzięki temu zyskasz na rozpoznawalności czy przydatnych informacjach na temat twoich produktów, usług oraz większy kontakt z klientem który jest zainteresowany twoją ofertą.
Prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych takich jak Facebook, Google+ czy Pinterest opieramy na publikowaniu tekstów reklamowych oraz grafik związanych z profilem działania twojej firmy. Staramy się w ten sposób dotrzeć do większego grona odbiorców, którzy mogą stać się twoimi klientami i stałymi odbiorcami informacji o ofercie.